ساعت دماسنج

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

سلام و ممنون .

شما كه در قم حضور داريد ايا به نظرتون به مسجد جمكران كم توجهي مي شود يا نه ؟؟

به نظر من مي توان با كمي صرف هزينه ان جا را مكاني بسيار ديدني و زيارت گاه مسافرين كرد .

نظر شما چيست .

التماس دعا دارم .

سلام حاج اقا .

اگر زحمتي نيست به وبلاگ من بياييد و راجع به مسجد جمکران توضيح بيشتري براي من و دوستانم بنويسيد .

به اطلاعات شما نيازمندم .

در ÷ناه حق .

سلام آقا ميرزا!
البته كه تفكر در دين مبين ما عين عبادته. راستش به نظرم نمي رسه علمي در دنيا وجود داشته باشه كه بتونه غير ضروري به حساب بياد!
البته اين فقط نظر شخصي بنده ست با استناد به احاديث نبوي خودمون كه : اطلبوا العلم من المهد الي اللهد.
در اين حديث اشاره اي نشده به نوع علم. به نظر من اين علم اگه جغرافيا، زيست شناسي، ادبيات، رياضي، تاريخ ، منطق و فلسفه و ... باشه هم به نوعي غير مفيد محسوب نميشه چون به هرحال انسان رو سرگرم كاري ميكنه كه بدين وسيله از ارتكاب گناه يا بيهوده تلف كردن وقت باز داشته بشه.
علي اي حال منتظر مطلبتتون در اين مورد هستم.
پرگويي بنده رو ببخشيد.
دست حق همراهتان.
التماس دعا! < language=java>postamble();
پاسخ

خواهش مي کنم حقير از اين گونه مطالب استفاده مي کنم چون قراره با هم فکري هم با توجه به احاديث اسلام را بشناسيم .اما جواب فرامايش شما.(همين اول عذر خواهم اگر طولاني ميشه)1-استدلالتون به حديث نبوي حديث مي فرمايد علم توجه کنيد ترجمه علم در زبان قرآن وروايات ترجمه اي غير از آنچه در ذهن ماست مي باشد که مفصلا در توضيح ادامه حديث به آن خواهيم رسيد.2-خودتون در ادمه نوشتتون آورديد که به نوعي غير مفيد محسوب نميشه پس به نوع ديگه چه طور ؟ ضمن اينکه حرف سر اين مطلب هم هست که آيا اين علوم ارزش دارند که بتونند وقت گرانبهاي انسان را بگيرند يا خير؟3-ضمن اينکه با توجه به اين قاعده کلي (که اسلام اگر به طور کامل شناخته واجرا بشه ميتونه سعادت دنيا وآخرت را به طور کامل فراهم کنه و هر قدر کمتر کمال سعادت دنياو آخرت هم کمتر)اسلام براي وقت هاي تلف شده هم برنامه داره که قطعا خيلي هم براي غايت بيان شده (ارتكاب گناه يا بيهوده تلف كردن وقت )هم مفيد تر مي باشد.ضمن اينکه ما هنوز هيچ علمي رو تاييد يا رد نکرديم چون به اونجاي حديث نرسيديم به اونجاش هم که رسيديم خدمتتون هستيم. بازم منتظر سوالات و پيشنهادات وانتقادات همه عزيزان هستيم.دست علي به همراهتون
ترجيحا با كمي دقت در مي يابيد فعاليت هاي جديد مارا در وبلاگ.مخصوصا درپيوندهاي وبلاگ.